/Files/images/2015-2016/gurtki/4images.jpg


«Гуртки – важлива форма виховання підлітків. Цінність гурткової роботи полягає в тому, що кожен може протягом тривалого часу випробувати свої здібності, задатки, пробувати в конкретній справі свої схильності, знайти улюблену роботу. Без гуртків, в яких вирує допитлива думка, не можна уявити ні інтелектуального, ні емоційно-естетичного виховання. Кожен гурток - центр творчої праці і повноцінного інтелектуального життя.» В. О. Сухомлинський

Позакласна діяльність охоплює всю освітньо-виховну роботу в позакласний час і спрямована на забезпечення потреб особистості у творчій самостійній діяльності за інтересами, стимулювання її творчого самовдосконалення та задоволення потреб дітей і молоді у професійному самовизначенні відповідно до їх здібностей. Характерною особливістю позакласної і позашкільної роботи є те, що вона здійснюється на основі добровільності: кожен учень за власним бажанням вибирає для себе той чи інший вид діяльності.

Мета виховання- сформувати людину з незалежним високорозвиненим розумом, людину, яка реалізує в житті свою незалежну думку. Усі діти талановиті. Необхідно допомогти дізнатися про свої здібності. Під час занять у гуртку, дитина пізнає ідеали та розвивається розумово, соціально, духовно.

Кожна особистість по-своєму талановита.

Вона народжується, щоб творити своє життя, стати активним суб’єктом соціальної взаємодії: у когось здібності до математики, музики, образотворчого мистецтва, художньої праці, хтось пише вірші, оповідання, а хтось вміє добре майструвати руками.

У кожної дитини - свої природні задатки, розвиток яких є пріоритетним напрямком сучасної освіти.

/Files/images/2015-2016/gurtki/45index.jpg

У Державній національній програмі «Освіта (Україна ХХІ століття)» серед пріоритетних напрямків реформування шкільної освіти визначено: «…своєчасне виявлення ранньої обдарованості, забезпечення умов для розвитку талановитих дітей», а також «…удосконалення навчально-виховного процесу в шкільних закладах з урахуванням особистих якостей, стану здоров’я, природних задатків дитини».

Саме гурткова робота дає можливість дитині реалізувати і розвивати свої природні здібності, зокрема:

· здібності до заняття науковою діяльністю;

· інтелектуальні здібності;

· літературна обдарованість;

· художні здібності;

· музичні здібності;

· технічні здібності;

· артистичні здібності;

· здібності до спорту.

Кiлькiсть переглядiв: 1018