Науково-практичний семінар для вчителів школи

Осінні канікули для вчителів нашої школи стали справжнім науковим майданчиком з професійного розвитку. 28 жовтня 2015 року на базі школи був організований науково-практичний семінар "Професійний розвиток вчителів ЗНЗ засобами проектних технологій". На зустрічі були присутні вчителі початкової школи, методист РНМЦ Деснянського району міста Києва, науковці.

/Files/images/2015-2016/semnar_jovten/SDC18475.JPG

З вітальним словом до учасників науково-практичного семінару звернулася директор школи Ірина Вікторівна Братищенко, яка зазначила, що професійний розвиток учителів у навчальному закладі є однією із важливих складових успішного навчання і розвитку учнів школи.

/Files/images/2015-2016/semnar_jovten/SDC18470.JPG

Оглядову екскурсію по школі провела Копнова Оксана Вікторівна, заступник директора школи. Під час екскурсії Оксана Вікторівна звернула увагу гостей на тому, що освітнє середовище навчального закладу - сприятливий фактор професійного розвитку вчителів та майстерності сучасного педагога.

/Files/images/2015-2016/semnar_jovten/SDC18442.JPG /Files/images/2015-2016/semnar_jovten/SDC18446.JPG

Красікова Г.І., методист РНМЦ Деснянського району міста Києва розповіла присутнім про сучасні освітні технології навчання в школі. Якщо звернутися до самого визначення терміна технологія, до його споконвічного значення (техно— майстерність, мистецтво; логос— наука), то ми прийдемо до висновку, що мета технології полягає в тому, щоб розкласти на складові елементи процес досягнення якого-небудь результату. Технологія застосована всюди, де є досягнення, прагнення до результату, але усвідомлене використання технологічного підходу було справжньою революцією. До появи технології панувало мистецтво— людина робила щось, але це щось виходило тільки у нього, це як дар— дано або не дано. З допомогою ж технології все те, що доступно тільки обраним, обдарованим (мистецтво), стає доступно всім.

/Files/images/2015-2016/semnar_jovten/SDC18465.JPG

Козир Світлана Олександрівна, Голова методичного об'єднання вчителів початкових класів ознайомила учасників науково-практичного семінару з досягненнями вчителів 1-4 класів школи І-ІІІ ступенів №300 Деснянського району міста Києва.

/Files/images/2015-2016/semnar_jovten/SDC18471.JPG

Лариса Григорівна Горяна, доцент кафедри філософії і освіти дорослих ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України, доктор філософії, кандидат педагогічних наук, Президент Міжнародної Академії культури безпеки, екології та здоров’я, підготувала виступ на тему «Впровадження здоров’язбережувальних технологій – показник методичної культури педагогічного працівника».

/Files/images/2015-2016/semnar_jovten/SDC18447.JPG

О.Юрченко, здобувач ДВНЗ «Університет менеджменту освіти НАПН України, голова методичного об’єднання вчителів початкових класів, учитель початкових класів Конотопської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №3 поділилася досвідом своєї роботи та виступила з темою «Інноваційні методи формування в учнів початкових класів навичок самозбереження»

/Files/images/2015-2016/semnar_jovten/SDC18459.JPG/Files/images/2015-2016/semnar_jovten/SDC18468.JPG

О.Литовченко, фахівець РНМЦ відділу освіти міста Мена, Чернігівської області розповіла про формування здорового способу життя, а також підкреслила, що це є пріоритетом освіти 21 століття.

/Files/images/2015-2016/semnar_jovten/SDC18473.JPG

Вангородська Тетяна Миколаївна, вчитель 4-Б класу нашої школи розповіла про власні здобутки у роботі. Тетяна Миколаївна переконана, що можливості уроку невичерпні та сила його чарівна. Кожен урок – це крок до дозрівання інтелекту учня, цеглина в основі чарівного будинку на ім’я Розвиток і Знання, без яких неможлива розумна, діяльна людина-творець.Для сучасного уроку характерними ознаками є: - гуманітарний потенціал і гуманізація навчання; - варіативність і гнучкість структури уроку; - спрямованість уроку на особистість учня; - системний підхід до побудови уроку та процесу навчання; - спрямованість уроку на головне – генералізація навчання; - повне засвоєння нового матеріалу на уроці; - оптимізація форм роботи на уроці; - економія часу в шкільному навчанні. Сучасний урок – це урок демократичний. Він проводиться не для учнів, а разом з ними. Його характеризує не навчання словом, а навчання справою.

/Files/images/2015-2016/semnar_jovten/SDC18477.JPG /Files/images/2015-2016/semnar_jovten/SDC18479.JPG

А.Зволинська, доцент кафедри стоматології і ортодонтії Медичного університету підготувала цікавий виступ на тему «Профілактика дитячих шкідливих звичок в учнів початкових класів».

/Files/images/2015-2016/semnar_jovten/SDC18480.JPG

Підсумки науково-практичного семінару підвела Ірина Вікторівна Братищенко, директор школи І-ІІІ ступенів №300 Деснянського району міста Києва,яка зазначила, що в наш час йде становлення нової системи освіти, орієнтованої на входження в світовий освітній простір. Загальні тенденції розвитку освіти - це не тільки значне розширення сфери знань і умінь школярів, і підвищення їх культури, максимальний розвиток здібностей, творчого потенціалу і індивідуальності, формування у них гуманістичної системи цінностей, а також збереження і зміцнення здоров'я школярів.Підготовка школярів до життя, праці і творчості закладається в загальноосвітній школі. Для цього процес навчання і організаційна методика уроку повинна бути побудована так, щоб широко залучати учнів в самостійну творчу діяльність по засвоєнню нових знань і успішному застосуванню їх на практиці.

/Files/images/2015-2016/semnar_jovten/PA282432.JPG

/Files/images/2015-2016/semnar_jovten/SDC18455.JPG

/Files/images/2015-2016/semnar_jovten/SDC18448.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 741